Výhodné předplatné i pro majitele domácích mazlíčků

Na jaře, během vypuknutí nemoci Covid-19, se lidé začali vyhýbat kamenným obchodům a začali mnohem více využívat možnosti dodání balíků až ke dveřím. Na trh se začali dostávat úplně noví zákazníci, kteří předplatné do té doby neznali.
image
V době, která nás nyní obklopuje, se čím dál tím více snažíme usnadnit si nákup. U modelu předplatného je zákazníkům umožněna výhodnější cena a spravedlivá návratnost času. Lidé se drží značek, kterým důvěřují a obdrží tak vše, co potřebují.

Pandemie nezměnila pouze životní styl lidí, ale také životy našich milovaných domácích mazlíčků. Ve většině případů si nyní domácí mazlíčci mohou užívat pozornosti svých majitelů 24/7. Proto se lidé přiklonili k tomu, aby byl jejich životní styl pohodlnější a příjemnější – rozhodli se pro rychlou a snadnou možnost elektronického opakovaného nákupu.

Služba KONG Box od společnostni Pattern Ventures, zavedla své předplatné již před pandemií. Ale právě do konce března 2020 zaznamenala masivní nárůst předplatného boxů pro psy a kočky. „Zdvojnásobili jsme naši zákaznickou základu, …. nemyslíme, že by tento trend v dohledné době ustoupil.“ sdělil Brandon Delgrosso, prezident společnosti Pattern Ventures

Trend předplatného je pro spotřebitele dostatečně motivující, jelikož jim nabízí velké výhody. Opakované doručení až do domů, značky na které jsou zvyklí, automatické platby, snadné objednávky. Oblíbené značky se tak stanou součástí vašeho každodenního života. Bez starostí.

www.forbes.com