Předplatné Volvo Care startuje 15.5.2018

Prémiová automobilka Volvo Cars vymyslela nový typ vlastnictví vozu, který zavede společně s představením nového Volva XC40 a nového programu předplacených služeb nazvaného Care by Volvo.
image

Díky novému přístupu bude vlastnictví vozu stejně transparentní, jednoduché a bezproblémové jako vlastnictví mobilního telefonu: program bude dostupný za dohodnutý měsíční poplatek v místní měně, který mimo jiné zahrnuje výměnu vozu za nový každých 24 měsíců.

Po provedení on-line objednávek mohou zákazníci vyrazit na cestu v novém Volvu, aniž by museli řešit tradiční věci spojené s koupí vozu, jako jsou záloha, pojištění, daně, servisní poplatky a cenové rozdíly v závislosti na zeměpisné poloze nebo zákazníkovi.

Kromě toho program Care by Volvo v závislosti na regionální dostupnosti nabízí také celou řadu služeb digitálních osobních asistenčních služeb, mezi které patří např. Doplnění paliva, mytí a čištění vozu, odvedení vozu do servisu a dodání online zakoupeného vozu až domů.

Řidiči nového Volvo XC40 budou současně prvními zákazníky Volvo, kteří získají možnost prostřednictvím své nové technologie digitálního klíču sdílet svůj vůz s přáteli a členy rodiny. Funkce sdílení vozu bude součástí standardní nabídky pro zákazníky zapojené do programu Care od společnosti Volvo.

Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel automobilky, uvedl: "S programem Care by Volvo představujeme způsob získání vozu, který odpovídá požadavkům moderní doby. V době, kdy jsou zákazníci zvyklí platit za všechny možné druhy služeb transparentně bez zvýšení o přidané poplatky, může být tradiční proces koupě a vlastnictví vozu vypadat poněkud komplikovaným. Programová péče společnosti Volvo mění situaci. "

 

Nové Volvo XC40 bude prvním modelem značky, pro nějž bude program Care by Volvo nabízen. Pro ostatní modely bude program zaveden postupem času stejně jako nové digitální osobní asistenční služby.

Program Care by Volvo představuje koncept, který se bude v průběhu doby dále vyvíjet. Jeho hlavním smyslem je poskytnout zákazníkům pohodlný přístup k vozu, který jim zajistí svobodu, již by právě auta měla symbolizovat.

„Naším cílem je nabídnout našim zákazníkům transparentní a prémiový uživatelský zážitek. Za pevný měsíční poplatek poskytne automobilka Volvo Cars velmi zajímavou alternativu k tradičnímu zakoupení vozu nebo leasingu. Čas je pro naše zákazníky luxus a my jsme prostřednictvím našeho programu schopni dopřát jim v jejich každodenních životech o něco více volného času. Jednoduše nám jde o to, abychom svým zákazníkům usnadnili život,“ řekl Thomas Andersson, viceprezident pro program Care by Volvo ve společnosti Volvo Cars.

Automobilka Volvo také oznámila akvizici technologické platformy a klíčových zaměstnanců společnosti Luxe, která na území USA provozuje automobilové osobní asistenční služby. Zmíněná akvizice představuje další příklad neustálého rozvoje automobilky Volvo v oblasti digitálního uživatelského zážitku.

Program Care by Volvo bude k dispozici nejprve pro nové majitele Volva XC40 na následujících trzích: Švédsko, Spojené království, Německo, Španělsko, Itálie, Norsko, Polsko a Spojené státy americké. V další fázi budou následovat další trhy.

Prvotní informace uvádí, že po zaplacení vstupního poplatku 500 dolarů a prověření kredibility klienta obdrží kupující za 600 dolarů za měsíc model XC40 Momentum s motorem T5 o výkonu 248 koní a pohonem všech kol. SUV jevybaveno balíčkem Premium, balíčkem Vision, vyhřívanými předními sedadly, vyhřívaným volantem, panoramatickou střechou a 19palcovými hliníkovými koly. Model R-Design s výše uvedenou výbavou a navíc se zvukovým systémem Harman Kardon, 20palcovými hliníkovými koly a balíčkem Advanced bude v nabídce za 700 dolarů. Roční limit ujetých km bude nastaven na úroveň 24.000km (resp 15.000mil) a smluvní vztah bude uzavřen na 2 roky s tím, že již po prním roce je možné auto vyměnit za nové.

Program Care by Volvo je novou prémiovou službou, která se od stávajících leasingových nabídek liší v celé řadě důležitých ohledů.

Program Care by Volvo nabízí balíček komfortních služeb, které zákazníkům umožní užívat si jejich vůz, zatímco se společnost Volvo Cars postará o vše ostatní. Součástí měsíční platby je Servis a údržba, pojištění, veškeré opravy, pick-up servis, daně, pneumatiky a například i internet ve vozidle.

Privátní leasing představuje základní leasingovou nabídku, u níž nejsou v ceně zahrnuty žádné přidané služby, zatímco operativní full-service leasing zahrnuje jen některé ze služeb, které jsou součástí programu Care by Volvo. Například žádná z digitálních služeb, které budou součástí programu Care by Volvo, v současné době není zahrnuta v žádné aktuální leasingové nabídce.

Program Care by Volvo přinese také větší flexibilitu, což znamená, že zákazníci budou mít v závislosti na svých potřebách možnost dočasně měnit auta.

Díky programu Care by Volvo také odpadne vyjednávání o ceně. Průzkum mínění zákazníků ukázal, že se jedná o jeden z prvků procesu koupě vozu, které mají zákazníci v oblibě nejméně.

Program Care by Volvo nedělá žádné cenové rozdíly s ohledem na geografickou polohu nebo věk zákazníka.

Pro program Care by Volvo budou stanoveny standardní národní ceny a také jednotná cena pro země eurozóny.